Договір оферти


НАДАННЯ ПОСЛУГ З ДОСТУПУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛУГ САЙТУ ЦЕНТРУ AZ

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    • Цей Договір є офіційною офертою (пропозицією) Фізичної особи-підприємця Звольської Анни В'ячеславівни, ІПН 3164819244, зареєстрованого згідно законодавства України, іменований надалі «Виконавець», необмеженому колу осіб – «Замовникам», укласти Договір по наданню освітніх та консультаційни послуг та інших супутніх до цього послуг.
    • У відповідності до ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, умови Договору являються публічними та однаковими для всіх Замовників, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець). За цілковитою згодою з Договором Замовник приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати Послуг та відповідальність за невиконання умов цього Договору.
    • Повним і беззастережним акцептом оферти вважаються будь-які дії щодо виконання зазначених у цьому Договорі умов, в тому числі оплата Послуг, реєстрація на Веб сайті Виконавця, а також інші дії, що підтверджують наміри особи користуватися Сервісом і/або Послугами.
    • Цей Договір набирає сили з моменту його акцепту Замовником.

 

  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
    • З метою належного виконання цього Договору, нижченаведені терміни використовуються в наступних значеннях:
  • Авторизація— процес аналізу на сервері Виконавця введених Замовником аутентифікаційних даних, за результатами якого визначається наявність у Замовника права отримати Послугу.
  • Аутентифікаційні дані— унікальний логін (login) і пароль (password) Клієнта, які використовуються для доступу до Послуги, зазначені Замовником при реєстрації на сервісі.
  • Замовник— фізична і/або юридична особа і/або ФОП, яка прийняла умови цієї оферти і/або користується Сервісом.
  • Облікові дані— адреса електронної пошти Замовника, пароль, прізвище та ім’я.
  • Послуга— підключення на певний термін додаткових функціональних можливостей Сервісу, відповідно до вартості вказаної на сайті і умовами даної оферти.
  • Сервіс  — Веб сайт Виконавця, розміщений в мережі Інтернет за адресою https://az-center.com.ua/ 

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
    • Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги з надання доступу та використання сервісу на Веб сайті Виконавця в мережі Інтернет та інших супутніх до цього послуг, а Замовник зобов’язується прийняти та сплатити такі Послуги (надалі «Послуги»).
    • Інформація стосовно повного переліку та наповнення Послуг розміщується на Сервісі Виконавця та являється невід’ємною частиною даного Договору.
    • Послуги надаються на умовах, визначених в цьому Договорі, які Виконавець має право змінити або доповнити в будь-який момент з повідомленням Замовників, або без нього.
    • Чинна редакція Договору розміщена на Веб сайті Виконавця за адресою https://az-center.com.ua.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
    • Виконавець зобов’язується:
      • Забезпечувати роботу Сервісу, відповідно до цього Договору, цілодобово 7 днів на тиждень, включаючи вихідні та святкові дні (сервіс повинен бути доступний не менше 90% часу в місяць), за винятком випадків обумовлених в цьому Договорі.
      • Вести облік оплати Замовником Послуг.
      • Дотримуватися конфіденційності облікових даних Замовника. Виконавець має доступ до інформації Замовника з метою технічного забезпечення роботи Сервісу. Виконавець має право повідомити вищезгадані дані тільки компетентним державним органам у випадках, передбачених чинним законодавством України.
      • Резервне копіювання даних Замовника в цілях запобігання втрати інформації не є порушенням конфіденційності інформації Замовника.
    • Виконавець має право:
      • Припиняти роботу Сервісу для проведення необхідних планових профілактичних і ремонтних робіт на технічних ресурсах Виконавця, а також позапланових робіт в аварійних ситуаціях.
      • Переривати роботу Сервісу, якщо це, зокрема, обумовлено неможливістю використання інформаційно-транспортних каналів, які не є власними ресурсами Виконавця, або дією і/або бездіяльністю третіх осіб, якщо це безпосередньо впливає на роботу Сервісу, в тому числі при аварійній ситуації. Виконавець не несе будь-якої відповідальності перед Замовником і не відшкодовує Замовнику будь-які збитки і/або втрачений прибуток, в т.ч. понесений Замовником та/або третіми особами через розголошення, втрати Замовником або крадіжки у Замовника облікових даних, а також що виникли або можуть виникнути у Замовника у зв’язку із затримками, перебоями в роботі і неможливістю повноцінного використання ресурсів і Послуг Виконавця, що виникли з перерахованих вище причин.
      • Вносити зміни і доповнення до положень цього Договору і Прайс-листа шляхом публікації цих змін і доповнень на Веб сайті Сервісу.
      • Виконавець має право оновлювати зміст, функціональні можливості і призначений для користувача інтерфейс Сервісу в будь-який час на свій власний розсуд.
      • Після закінчення 1 (одного) календарного місяця з моменту розірвання або припинення терміну дії Договору Виконавець має право видалити всі дані Замовника з Сервісу без можливості відновлення і звільняється від будь-яких зобов’язань, пов’язаних з Даними Замовника.
      • Виконавець має право посилатися на Замовника, як на користувача Сервісу і/або Послуг, в будь-якій формі і на будь-якому носії (в т.ч. на сайті Сервісу і будь-яких інших сайтах і/або в рекламних матеріалах Виконавця).

 

  1. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
    • Усі розрахунки за отримані послуги і сервіси виконуються безготівковим шляхом через надсилання коштів на рахунок Виконавця. Способи оплати вказані на сайті та виконані в вигляді кнопок з посиланями на оплату через систему  LiqPay.
    • У разі невиконання Виконавцем вказаної послуги, Замовник має право звернутись до Виконавця будь-яким способом зв'язку, вказаним на сайті та запросити повернення коштів. Виконавець зобов'язується повернути кошти на рахунок Замовника протягом 5 робочів днів
    • Невиконанням послуги вважається: не надання доступу до навчального курсу після оплати Замовником - відсутність доступу до навчальних матеріалів через особистий кабінет на сайті, ненадання консультаційних послуг Замовнику після оплати - у разі, якщо Виконавець не вийшов на контакт (будь-яким засобом зв'язку) для проведення консультації в зазначений та домовлений з Замовником день та час. 
    • Розмір плати за Послуги та їх ціна визначається Виконавцем в односторонньому порядку та розміщується на Сервісі Виконавця у вигляді тарифів, що передбачають різний об’єм та наповнення Послуг.
    • Виконавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати Прайс-лист.
    • Послуги оплачуються Замовником на умовах передоплати, при цьому спосіб здійснення передоплати Послуг визначається Замовником самостійно з числа варіантів, запропонованих на сайті Сервісу.
    • Якщо при використанні Сервісу Замовник перевищує обсяг Послуг за вибраним та сплаченим тарифом, то вартість Послуг, отриманих понад сплачений тариф, підлягає сплаті додатково шляхом списання коштів з рахунку Замовника, якщо дана функція доступна та була підключена Замовником. В іншому випадку, доступ до Сервісу може бути обмежено до моменту сплати, або відключено, відповідно до п.6.4. Договору. Замовник повідомляється про перевищення обсягу Послуг за обраним тарифом в особистому кабінеті.
    • При виборі функції автоматичної оплати, плата списується з рахунку Замовника у розмірі та після закінчення періоду, визначеного обраним тарифом. Функції автоматичної оплати (автоматичне продовження оплати) продовжують діяти до моменту, поки Замовник не відключить цю функцію в особистому кабінеті Замовника. Несвоєчасне відключення функції автоматичної оплати не є підставою для повернення списаних коштів Замовнику.

 

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
    • Виконавець на строк дії Договору надає Замовнику не ексклюзивне право доступу до Сервісу, що не підлягає передачі або відчуженню в будь-якій формі, та має обмежений термін дії виключно для особистого використання Замовником, які не передбачають здачу Сервісу в оренду або передачу ориманної інформації третім особам.
    • Доступ Замовника до Сервісу здійснюється в мережі Інтернет за допомогою введення Замовником аутентифікаційних даних за адресою Сервісу.
    • Надання Послуг здійснюється після зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця.
    • Після закінчення періоду, на який було здійснено підключення додаткових функціональних можливостей Сервісу, Виконавець відключає додаткові функціональні можливості Сервісу.
    • Звітний період надання Послуг встановлюється на сторінці продукту.
    • Витрати, в тому числі банківська комісія, по перерахуванню Замовником грошових коштів за даним Договором покладаються на Замовника.

 

  1. ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ
    • Реєстрація в сервісі здійснюється Замовником самостійно шляхом зазначення своїх Облікових даних. Елементами, що ідентифікують Замовника в Сервісі, є адреса електронної пошти та пароль, вказані при реєстрації (облікові дані).
    • Адреса електронної пошти та пароль, які використовуються Замовником для доступу до Сервісу, Виконавцем не відновлюються. Відновлення пароля здійснюється Замовником самостійно.
    • Замовник несе повну відповідальність за дії і/або бездіяльність, що призвели до розголошення, втрати, крадіжки і т.п. його облікових даних та іншої інформації, індивідуалізуючої Замовника, а також за будь-які дії та/або бездіяльність третіх осіб, що використовують облікові дані Замовника. Виконавець не несе відповідальності за вищевказані дії Замовника та/або третіх осіб, що використовують його облікові дані.
    • При використанні Сервісу забороняються будь-які дії, спрямовані на отримання несанкціонованого доступу до ресурсів сервера Виконавця, персональних облікових і інших даних інших клієнтів, а також будь-яким іншим даними, доступних через мережу Інтернет.
    • Використання сервісу має здійснюватися Замовником виключно в законних цілях і законними способами з урахуванням законодавства України.
    • Замовник зобов’язується дотримуватися авторських прав на надану Виконавцем та й/або третіми особами учбову інформацію.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
    • Сторони керуються чинним законодавством України в усіх питаннях, не врегульованих у цьому Договорі, а також при вирішенні спорів, що виникли в процесі її виконання.
    • Замовник несе відповідальність за будь-які свої дії і/або бездіяльність, як умисні, так і ненавмисні, а так само за будь-які дії та/або бездіяльність осіб, що використовують його облікові дані, пов’язані з розміщенням і/або розповсюдженням інформації в мережі Інтернет, отриманням за допомогою використання ресурсів Виконавця доступу до ресурсів третіх осіб, які спричинили і/або можуть спричинити порушення будь-якого законодавства України, а також за будь-які збитки, заподіяний вищезгаданими діями і/або бездіяльністю Виконавцеві, третім особи і моральним засадам суспільства. Виконавець не несе відповідальності за такі дії і/або бездіяльність Замовника або осіб, що використовують його облікові дані, а також наслідки таких дій і/або бездіяльності.
    • Замовник несе відповідальність за будь-які неправомірні дії та/або бездіяльність Замовника та/або осіб, що використовують його облікові дані, що призвели до заподіяння будь-якої шкоди Виконавцю, включаючи втрату ділової репутації, і відшкодовує Виконавцю збитки.
    • Виконавець несе відповідальність перед Замовником виключно в межах сплачених, але не наданих Послуг. Виконавець не несе перед Замовником фінансової відповідальності і не повертає Замовнику сплачені за цим Договором грошові кошти, в разі якщо Послуги не були надані з вини Замовника унаслідок порушення Договору.
    • У разі якщо належне виконання Сторонами цього Договору неможливе в силу об’єктивних причин, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти (стихійні лиха, зміни поточного законодавства України, дії органів державної влади та управління, військові дії всіх видів і т. п.), жодна зі сторін не має права вимагати від іншої сторони відшкодування заподіяних неналежним виконанням або невиконанням цього Договору збитків (включаючи упущену вигоду).

 

  1. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
    • Договір може бути розірваний:
      • Замовником в будь-який час з попереднім повідомленням Виконавця не менше ніж за 10 (десять) робочих днів до моменту розірвання.
      • Виконавцем в будь-який час з попереднім повідомленням Клієнта не менше ніж за 10 (десять) робочих днів до моменту розірвання.
      • За згодою Сторін в будь-який час.
      • За ініціативою однієї зі Сторін в разі порушення іншою Стороною умов Договору з письмовим повідомленням іншої Сторони не менше ніж за 10 (десять) робочих днів до розірвання Договору.

 

  1. ЗАКЛЮЧНІ УМОВИ
    • Спори та суперечки, які не були врегульовані в позасудовий спосіб, вирішуються в судовому порядку за місцем знаходження Виконавця, відповідно до інформації, що міститься в ЄДР.

 

ФОП Звольська Анна В'ячеславівна, ІПН 3164819244

Україна, Київська обл., місто Київ, Вул. Бондарська

+38 073 555-25-08

Email – zvolskaya.master@gmail.com